Alza se stala největším zadavatelem

Říká se, že pokud máme nějaký nápad, neměli bychom se bát ho uskutečnit. V současné době existuje snad už naprosto všechno, ale to neznamená, že věci nemůžeme dělat jinak a lépe. Jestliže máte nápad, rozhodně ho zrealizujte, protože jinak ho za vás zrealizuje někdo jiný. Ať už je váš nápad jakýkoliv, nebojte se ho zrealizovat, protože se může skutečně zařadit mezi jedničky na trhu. Takovým nápadem byl i obchod s elektronikou Alza.cz, který známe hlavně díky zelenému marťanovi, který na nás ťuká a křičí z televizních obrazovek. Právě tato firma se nyní stala největším zadavatelem. Utratila na reklamě neuvěřitelnou částku! Tipli byste si, kolik investovala?

Alza.cz se stala během let, co funguje na trhu s elektronikou, jedničkou ve svém oboru. Tento post si nedávno opět upevnila, a to hlavně tím, že její roční tržby se přibližují k 21 miliardám korun. Svůj post si však upevňuje i dobře zapamatovatelnou reklamou, která však není jenom v televizi, ale taky i na internetu nebo v tisku.

Během loňského roku se Alza.cz rozhodla, že do reklamy dá trochu více peněz než obvykle. Kolik utratila jenom za reklamu?

Z rozpočtu firmy putovala do reklamy víc jak miliarda korun

Podle všeho Alza.cz jenom za reklamu během loňského roku utratila více jak miliardu korun. Konkrétní částka je 1,41 miliard korun, což je až neuvěřitelná suma.

A stala se tak největším zadavatelem

Nikdo z firem, které na trhu působí, do reklamy neinvestovalo tolik, jako právě společnost Alza.cz. Právě tato firma se díky tak velké sumě, kterou investovala, stala největším zadavatelem a octla se tak před firmami, jako je například Lidl, Sazka nebo Ferrero Česká republika. Tyto firmy ani zdaleka neutratily tolik, jako samotná firma Alza.cz. Je však nutno dodat, že finance, které tyto firmy investovaly do reklamy, se pohybují taky kolem jedné miliardy korun.